Szeretne többet tudni újdonságainkról?Friss hírek a Facebook-on

Áruforgalmi rendszer

Az áruforgalmi rendszer pontos és naprakész készletnyilvántartást tesz lehetővé. Az árucikkeket darabszám, beszerzési ár, szállító, szavatossági idő és akár egyénileg meghatározott más ismertetőjelek szerint egységesen nyilvántartja, a törzskezelő modulba felvitt törzsadatok alapján. Az áruk mozgása, a beszerzés, értékesítés, raktárközi vagy boltközi átadás, selejtezés, leltárhiány stb., illetve eladási ár, a kapcsolódó árváltozások tételesen követhetőek a rendszerben az áruforgalmi funkciókon keresztül.

A rendszer NAV adatszolgáltatásokat teljesítő számlázó modult és szállítói rendelést támogató funkciókat is tartalmaz, mely az adott időszak alatt mért forgási sebesség alapján javaslatot állít össze az optimálisan megrendelendő cikkekről és azok mennyiségéről.

Az információs modul számos lekérdezést támogat, amelyek segítségével az optimális készlet beállítható, a legjobban és a legrosszabbul forgó áruk azonosíthatóak. Pontos elszámolások készíthetők pénzügyi tervezéshez, ÁFA kimutatásokhoz.

A rendszerhez elszámoló leltár modul kapcsolható és a leltár lebonyolításában is tudunk segíteni leltározási szolgáltatásunk révén.

Törzskezelő funkció

Az áruforgalmi rendszer törzskezelő funkcióval rendelkezik. Ez a modul tartalmazza a termékek tulajdonságait, gyártóját, beszerzési és eladási árát és más jellemzőit leíró adatokat, illetve a partnerek (vevők, szállítók) adatait, a lehetséges árumozgás-fajtákat (eladás, selejtezés, boltközi átadás). Ezek az adatok azért fontosak, mert többször, több helyen és hosszútávon felhasználásra kerülnek az áruforgalmi rendszerben. A számítógépes adatfeldolgozás a kereskedelmi rendszerben a strukturált, funkcionálisan előre megtervezett törzsadatállományok alkalmazására épül. Adattartalmuk, értékük viszonylag állandó, így a törzsadatállomány megkönnyíti az eladó, pénztáros munkáját, jobb felhasználói és vásárlói élményt biztosít, hiszen csak egyszer kell felvinni az adatokat és az eladó (vagy a webshop) teljeskörű és gyors tájékoztatást tud adni a vevőnek.

 

Áruforgalmi funkciók

  • A termékek azonosítása vonalkódok, megnevezések, gyorskódok vagy akár a gyártók azonosítóinak használatával
  • Termékfényképek megjelenítése
  • A szállítóktól kapott elektronikus számla vagy szállítólevél alapján automatikus bevételezés
  • Bizományba átvett készletek kezelése, elszámolása
  • Ajándékcsomagok, termék-összeállítások meglévő árucikkek alapján
  • Értékesítéskor adott engedmények nyilvántartása, előjegyzése, időzített hatályba lépés
  • Árváltozások és többféle engedmény kezelése
  • Polccímke nyomtatás
  • Szavatossági idő figyelés
  • Készletnyilvántartás mennyiségben és értékben
  • Cikk mozgáskarton mennyiségben és értékben
  • Cikkenkénti és cikkcsoportos kimutatás a készletmozgásokról

Számlázó (áruforgalmi rendszerben)

  • A partner, termék, ÁFA-típusok, számlavezető bankok, pénznemek, árfolyamok és jogcímek adatait a törzsadatokból veszi át
  • Számlázás többféle pénznemben aktuális árfolyammal
  • Egyszerű, gyors adatbevitel, automatikus ellenőrzésekkel
  • Számlaösszesítők készítése különféle szűrésekkel (partner, időszak, számlatípus, fizetési mód, stb.)
  • Eleget tesz a jelenleg érvényes jogszabályoknak, és előírásoknak (számlák online beküldése a NAV-nak)

Szállítói rendelési funkciók

A kereskedelmi rendszerben a rendelés elkészítéséhez az áruforgalmi rendszer javaslatot ad a megadott időszak alatti forgási sebesség és szállítási határidők alapján, melyet a felhasználó tetszés szerint módosíthat kiküldés előtt. A feladott rendeléseket az áruforgalmi rendszer nyilvántartja, így a felhasználók információt nyerhetnek arról, hogy kiment-e a megrendelés és mikor érkezik az áru, valamint az elkészített rendelés felemelhető a bevételezési folyamathoz.

 

Folyószámla kezelés

Az Origo-Software Kft. által fejlesztett folyószámla nyilvántartó rendszer az áruforgalmi rendszeren belül teljes körűen lefedi a vevőkkel, és szállítókkal kapcsolatos pénzügyi nyilvántartásokat és elszámolásokat. A szállítólevelek, bevételi bizonylatok, számlák és bankbizonylatok rögzítésével lehetőséget nyújt a számlakiegyenlítések, valamint a szállítók, vevők egyenlegének nyilvántartására, utalások és fizetési felszólítások készítésére.

A rendszer használatával a vállalkozás pénzügyi likviditása áttekinthetőbbé, tervezhetőbbé válik.

 

Hívjon minket a +36 1 250 4361 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@origo.co.hu email címre.

Tökéletes megoldás a vállalkozás méretétől és profiljától függetlenül

Rendszereinket használják élelmiszerboltok, játékboltok, papír-írószer, építőanyag kereskedés, könyvkiadók és könyvesboltok, méteráru üzletek, dohányboltok, üzemanyagtöltő állomások, gyártó üzemek, múzeumok, raktárak, logisztikai központok, webáruházak és még sokan mások.<br /> Minden rendszertől alapvető elvárás a stabilitás, a koherens működés és a rövid és hosszú távú terméktámogatás, mely a több száz ügyfél által, több évtizedes használat során az Origo-Software rendszereinél maximálisan bizonyított. A nagytudású alaprendszer kiegészítve a kereskedelmi folyamatokban való jártasságunkkal és szoftverfejlesztési kapacitásunkkal, amelynek révén az ügyfelek egyedi szoftverfejlesztési igényeinek rövid határidővel eleget tudunk tenni, biztos hátteret ad a vállalkozások működéséhez.