
Webshop támogatás egyszerűen
Rendszerünk a webshopokat akkor is tudja támogatni, ha a vállalkozásnak van vagy ha nincs fizikai boltja. Hasonlóan a nagykereskedőknek ajánlott rendszerhez az áruforgalmi rendszerben történik a készletnyilvántartás, számlázás, vevői folyószámla kezelés. Az áruforgalmi rendszer itt raktározási funkciókkal egészül ki, melyben vevői rendelés összeállítás, szállítólevél készítés is lehetséges.
Biztonságos, automatizált működés
Az Origo-Software áruforgalmi rendszer API-n keresztül kommunikál a legnagyobb magyarországi webáruház-motorok (bérelhető webshop felületek, pl. UNAS, Shoprenter) rendszereivel, de igény szerint egyedi fejlesztésű webáruházakhoz is tudunk kapcsolódni API-n keresztül. Így a termékek adatait csak egyszer kell felvinni, és a készlet- és áradatok az Origo-Software áruforgalmi rendszeréből frissülnek a webshopban is.
A webshopba beérkezett vevői megrendelésekből az Origo-rendszer automatikusan számlát vagy díjbekérőt állít elő.
Hívjon minket a +36 1 250 4361 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@origo.co.hu email címre.
Tökéletes megoldás a vállalkozás méretétől és profiljától függetlenül
Rendszereinket használják élelmiszerboltok, játékboltok, papír-írószer, építőanyag kereskedés, könyvkiadók és könyvesboltok, méteráru üzletek, dohányboltok, üzemanyagtöltő állomások, gyártó üzemek, múzeumok, raktárak, logisztikai központok, webáruházak és még sokan mások.<br /> Minden rendszertől alapvető elvárás a stabilitás, a koherens működés és a rövid és hosszú távú terméktámogatás, mely a több száz ügyfél által, több évtizedes használat során az Origo-Software rendszereinél maximálisan bizonyított. A nagytudású alaprendszer kiegészítve a kereskedelmi folyamatokban való jártasságunkkal és szoftverfejlesztési kapacitásunkkal, amelynek révén az ügyfelek egyedi szoftverfejlesztési igényeinek rövid határidővel eleget tudunk tenni, biztos hátteret ad a vállalkozások működéséhez.