Szeretne többet tudni újdonságainkról?Friss hírek a Facebook-on

Üzemeltetés

Üzemeltetés, rendszerfelügyelet

Szoftverfejlesztő kapacitásunk révén ügyfeleink egyéni igényeit is ki tudjuk elégíteni, szoftvereink módosíthatóak az adott tevékenységnek vagy ügyfeleink speciális igényeinek megfelelően. Erre a vállalkozás működésének megkezdése után is lehetőség van, ha változnak ügyfeleink igényei, körülményei. A jogszabályi változásokat is természetesen követjük a szoftverek aktualizálásával. Újabb igények felmerülése esetén a már megvásárolt szoftverek más meglévő moduljainkkal is kiegészíthetőek és egyéni fejlesztési igényeknek is eleget tudunk tenni.

A megvásárolt szoftverek és gépek folyamatos működéséről távfelügyelet és cseregépek biztosításával, szükség esetén helyszíni javítással gondoskodunk.

 

Lehetőség van arra is, hogy gépeinket ügyfeleink megvásárlás helyett bérbe vegyék.

 

Üzemeltetés, rendszerfelügyelet ellátására cégen belül külön szervezetet hoztunk létre.

A hét minden napján folyamatos ügyeletet tartunk, miután ügyfeleinkkel jellemzően nem egyszeri adás-vételi kapcsolatban állunk, hanem a vevői igényeknek, elvárásoknak megfelelően a rendszerek elkészítését követően folyamatos szolgáltatást, rendszerfelügyeletet biztosítunk, amely állandó napi kapcsolatot jelent. Jelenleg mintegy 80 vállalattal, társasággal vagyunk folyamatos rendszerfelügyeleti kapcsolatban, amely közel kétszáz helyet – üzletet, áruházat, raktárhelységet, bemutatótermet és vállalati központot – jelent.

Az üzemeltetés lebonyolítását egyrészt közvetlenül személyes felkereséssel a helyszínen végezzük, – másrészt telefonon, illetve internetes elérés kialakításával valósítunk meg. A rendszerek felügyelete során nem csupán a software követésről és a számítástechnikai eszközök működéséről, hanem az adatok helyességének, egyezőségének ellenőrzéséről is gondoskodunk. Részt veszünk az esetleges kezelési, vagy számszaki problémák elhárításában.

A rendszereinkhez rendelkezünk különböző hibakereső, hibafeltáró programokkal, ill. az automatikus regenerálást, korrekciót végrehajtó szerviz programokkal. Megrendelő igénye esetén a rendszerfelügyelet keretében gondoskodunk az üzemeléshez szükséges tartalékeszközökről is.

Külön kiemelnénk a kereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó éves kötelező elszámoló leltárhoz kapcsolódó szolgáltatásunkat, mely egyrészt személyes közreműködést, illetve a rendszerekhez illeszthető kézi adatgyűjtők bérbeadását is jelenthetik.

Tökéletes megoldás a vállalkozás méretétől és profiljától függetlenül

Rendszereinket használják élelmiszer boltok, játékboltok, papír írószer, építőanyag kereskedés, könyvkiadók és könyvesboltok, méteráru üzletek, dohányboltok, üzemanyag töltő állomások, gyártó üzemek és még sokan mások.

Írjon nekünk!

Elérhetőségünk

1067 Budapest
Szondi u 17,