Szeretne többet tudni újdonságainkról?Friss hírek a Facebook-on

Online pénztárgépek és komplex ügyviteli rendszerek

NAV minősített szoftverek és eszközök

Online pénztár rendszer

A rendszer bármilyen kereskedelmi profilú és forgalmú boltban üzemeltethető.
A rendszer többek között a következő funkcókkal rendelkezik.

  • Érintőképernyős technológia
  • Áttekinthető kezelőfelület
  • Valós idejű készlet információ mennyiségben és értékben
  • Termék fényképek megjelenítése
  • Termék információk egyszerű lekérdezése
  • Értékesítéskor választható fizetési mód
  • Vevő kártyák kezelése
  • Többféle engedmény kezelése
  • Áfás számla készítés az értékesítés bármely mozzanatban
  • Egyéb kifizetések és befizetések kezelése a kasszán a NAV által elfogadott pénzkezelési jogcímek szerint
  • Pénztárankénti és pénztárosonkénti kassza elszámolás
  • Digitális lapozó
  • Gyorsgombok kezelése
  • Nyugta félretétel későbbi folytatáshoz
  • Pénztárhoz telepített mérleg kezelése

A rendszer a következő hardware egységeket képes kezelni:

  • árszorzós címkenyomtatós mérlegek (paraméterezésük közvetlenül a rendszerből történhet)
  • vonalkód olvasók széles skálája (kézi, pultba épített, adatgyűjtő)
  • vonalkód nyomtató

 

Számlázó

A szabad szöveges számlázó rendszer lehetőségei:

  • Több cég, azon belül számlázóhely és több év kezelése egy rendszerben
  • Számlázás többféle pénznemben
  • Egyszerű, gyors adatbevitel, automatikus ellenőrzésekkel
  • Számla összesítők készítése különféle szűrésekkel (partner, időszak, számla típus stb.)
  • Eleget tesz a jelenleg érvényes jogszabályoknak, és előírásoknak

Hívjon minket a +36 1 250 4361 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@origo.co.hu email címre.

Házipénztár

A házi pénztár rendszer lehetőségei:

  • Több cég, azon belül több pénztár és több év kezelése egy rendszerben
  • Többféle pénznem kezelése
  • Egyszerű, gyors adatbevitel, automatikus ellenőrzésekkel
  • Pénztár elszámoltatása címletenként
  • Pénztárjelentés és összesítők
  • Eleget tesz a jelenleg érvényes jogszabályoknak, és előírásoknak

Áruforgalmi rendszer

Ismerje meg az Origo Software áruforgalmi rendszerének néhány előnyét:

  • Átutalásos számlák készítése a számviteli előírásoknak megfelelően
  • Termék fényképek megjelenítése
  • A szállítóktól kapott elektronikus számla vagy szállítólevél alapján automatikus bevételezés
  • Bizományba átvett készletek kezelése, elszámolása
  • Ajándékcsomagok, termék-összeállítások meglévő árucikkek alapján
  • Értékesítéskor adott engedmények nyilvántartása, előjegyzése, időzített hatályba lépés
  • Árváltozások és többféle engedmény kezelése
  • Készletnyilvántartás mennyiségben és értékben
  • Cikk mozgáskarton mennyiségben és értékben
  • Cikkenkénti és cikkcsoportos kimutatás a készletmozgásokról
  • Bármely időszakra összesített forgalmi adatok mozgásnemenként
  • Óránkénti forgalmi adatok gyűjtése és lekérdezhetősége
  • Értékesítési TOP-listák érték, – mennyiség, – árrés szerint
  • Elfekvő készletekről információk
  • Szavatossági idő figyelés
  • A rendszerhez elszámoló leltár modul kapcsolható
  • A kassza pénzforgalmi adatainak nyilvántartása, lekérdezése
  • Automatikus adat egyeztetések, adatmentések
  • Polccímke nyomtatás
  • Időszaki ÁFA összesítő a beszerzések és értékesítési adatok alapján
  • Számla likvidáció, kintlevőségek figyelése

Tárgyi eszköz nyilvántartó

A tárgyi eszköz nyilvántartás feladata az eszközökben bekövetkezett változások – állomány növekedés és csökkenés – megfelelő nyilvántartása, a tárgyi eszközök mindenkori ellenőrizhetőségének biztosítása, adatszolgáltatás az értékcsökkenés költségként való elszámolásához.
Vonalkódos eszköz azonosítás, leltárívek nyomtatása, költséghelyenkénti nyilvántartás.

A rendszer rövid ismertetése:

  1. Állóeszköz törzs felvitele
  • Szállító megnevezés
  • Tárgyi eszköz megnevezése
  • Főkönyvi számok nyilvántartása
  • Bekerülési érték
  • ÉCS leírási kulcsok (saját, NAV)
  • Gyári szám (opcionális)
  • Leltári szám
  • Üzembe helyezés dátuma
  • Várható kivezetés dátuma

2. Tárgyi eszköz mozgások nyilvántartása

  • ÉCS korrekció (próbaszámítással)
  • Beszerzés
  • Költséghelyek közötti átmozgatás
  • Aktiválás, Ráaktiválás
  • Értékesítés
  • Egyéb csökkenés – növekedés
  • Selejtezés (terven felüli ÉCS)
  • Leltár

3. Kimutatások

  • Eszköz karton
  • Eszközök költség hely szerinti statisztikája
  • Eszközök költség helyenként
  • Mozgások kimutatása

Hívjon minket a +36 1 250 4361 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@origo.co.hu email címre.

Törzskezelő

Központi törzskezelő modul

A termékek tulajdonságait, gyártóját, beszerzési és eladási árát és más jellemzőit leíró adatok, partnerek adatait, a lehetséges árumozgás fajtákat nyilvántartó modul. Ezek az adatok többször, több helyen és hosszútávon felhasználásra kerülnek. A számítógépes adatfeldolgozás a kereskedelmi folyamatok során a struktúrált, funckionálisan előre megtervezett törzsadat állományok alkalmazására épül. Adattartalmuk, értékük viszonylag állandó, így a törzsadat állomány megkönnyíti az eladó, pénztáros munkáját, jobb vásárlói élményt biztosít, hiszen csak egyszer kell felvinni az adatokat.

Információs és lekérdezések modul
A rendszer a kiskereskedelmi egységekből érkező forgalmi és készlet adatokat gyűjti és rendezi különböző összevont vezetői információ kinyerésére. Az elszámolás mellet képet kapunk az egyes boltok és a vállalkozás teljes forgalmáról és készletállományáról. Lehetővé válik az áru utánpótlás (rendelés) elkészítése, a készletek optimális szinten tartásával.
Központilag szervezett akciók, árváltozások hajthatók végre egyszerűen, online vezérléssel a központból.

Folyószámla kezelés

Az Origo Software Kft. által fejlesztett „Folyószámla nyilvántartó rendszer” teljes körűen lefedi a vevőkkel, és szállítókkal kapcsolatos pénzügyi nyilvántartásokat és elszámolásokat.  A szállítólevelek, bevételi bizonylatok, számlák és bankbizonylatok rögzítésével lehetőséget nyújt a számlakiegyenlítések, valamint a szállítók, vevők egyenlegének nyilvántartására, utalások és fizetési felszólítások készítésére.

A rendszer használatával a vállalkozás pénzügyi likviditása áttekinthetőbbé, tervezhetőbbé válik.

Hívjon minket a +36 1 250 4361 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@origo.co.hu email címre.

Egyedi fejlesztések

Egyéb alkalmazási rendszerek

  • Vonal, vagy QR kódos mobil applikációs beléptető rendszer
  • Éttermek, kisebb sütő üzemek anyag felhasználási. és nyilvántartó rendszer.

Tökéletes megoldás a vállalkozás méretétől és profiljától függetlenül

Rendszereinket használják élelmiszerboltok, játékboltok, papír-írószer, építőanyag kereskedés, könyvkiadók és könyvesboltok, méteráru üzletek, dohányboltok, üzemanyag töltő állomások, gyártó üzemek, múzeumok, raktárak, logisztikai központok, webáruházak és még sokan mások.