Jó hír az UNAS webáruház üzemeltetőknek: elkészült az integráció az UNAS webáruház és az Origo-Software készletkezelő rendszere között!

Egy webáruház felépítésekor célszerű az üzleti folyamatokat minél jobban automatizálni. Ebben van a webáruház tulajdonosok segítségére az Origo-Software pénztári és ügyviteli rendszere és az UNAS webáruház integrációja!

Az UNAS az egyik legnépszerűbb bérelhető webáruház-rendszer, mely rengeteg funkciójával, egyszerű kezelhetőségével és egyedire szabható megjelenésével nem csak megkönnyíti a webshopot üzemeltetők életét, de – havidíjas előfizetés lévén – jelentős megtakarítást is jelent számukra.

A könnyű webshop-létrehozás mellett most további előnyökkel gazdagodik a felület, hála az Origo Software rendszerével megvalósult integrációnak.

Míg az UNAS a webshop létrehozását könnyíti meg, az Origo rendszerének az ügyviteli folyamatok automatizálásában és gyorsításában, a naprakész készletgazdálkodásban és a pontos elszámolásban van nagy szerepe. Ennek köszönhetően mindkét rendszer előnyeit ki lehet használni. A webáruház üzemeltetőjének nem kell várnia a két rendszer összekötésére, a kapcsolatot azonnal tudjuk biztosítani.

Az Origo-Software és az UNAS kooperációjával számos ügyviteli feladat került automatizálásra, ezzel nem csak gyorsul, de egyszerűsödik is az ügymenet.

Mik az előnyei az integrált UNAS – Origo Software pénztári és ügyviteli rendszernek?

Egyszerű adatfeltöltés

A termékek alapadatainak (a termék neve, leírása, szállítói cikkszáma, ára, készlete, ÁFA kulcsa, mennyiségi egysége, legkisebb eladható mennyisége) felvitele az Origo rendszerében történik, majd automatikusan küldhetők át az UNAS rendszerébe. Ennek köszönhetően az adatfelvitelt nem kell többször elvégezni.

A bővebb információk, mint a kategóriák, fényképek, vagy a termékleírások továbbra is az UNAS admin felületén rögzíthetők.

Az árváltozások, akciók felvitele az Origo rendszerében történik, majd ezek a változások valós időben frissíthetők az UNAS rendszerében.

Számla kiállítása az Origo-Software segítségével

A vevői megrendelések továbbra is a megszokott módon, az UNAS felületén kerülnek rögzítése, majd innen automatikusan töltődnek be az adatok az Origo-Software rendszerébe, ahol a számlák kiállításához nem kell újra felvinni a megrendelés adatait.

A betöltött megrendelési adatok alapján egy gombnyomással kiállítható a számla a megrendeléssel megegyezően vagy akár azt korrigálva, amennyiben változtatásra van szükség.

Az Origo rendszer a még ki nem számlázott megrendeléseket külön komissiózó listában tartja nyilván, melynek alapján az áru összekészítése egyszerűsödik, továbbá rögzíteni lehet az összekészítés tényét is.

Az UNAS és az Origo-Software integrációjának köszönhetően jóval egyszerűbbé és gyorsabbá válik a számlázás.

Készletnyilvántartás

A számlázás alapján a készletváltozást a rendszer rögzíti, így mindig pontos lesz az árukészlet nyilvántartás, ennek vezetésére nem kell külön figyelmet fordítani. Ráadásul a pontos készlet adatokat az Origo rendszer szinkronizálja az UNAS webáruház felületén látható készlettel is.

Kiskereskedelmi feladatok elvégzése az Origo-Software támogatásával

Az Origo áruforgalmi rendszere hagyományos kiskereskedelmi feladatok ellátására is alkalmas, mivel rendelkezik NAV engedélyes online kassza kapcsolattal. Így azoknak az ügyfeleknek az ügyviteli igényeit is ki tudja szolgálni, akik fizikai boltot és webáruházat is üzemeltetnek egyszerre.

Rendszerfelügyelet és támogatás az Origo-tól

Az Origo-Software vállalja a rendszerfelügyeletet is, valamint napi kapcsolattal segíti ügyfeleit hardver problémák és adattévesztések javításában egyaránt.

Megosztás :

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

További cikkek